1. Lite om dig själv.

SHIT! Vad ska jag säga om mig... Hm. Jao, jag heter Linnea Mariette Johansson som ni kanske vet! Är 15 år fyllde år i augusti. Jag tycker om typ film, foto, böcker och sånt. I sommras var jag t.ex. på ett filmkollo! Var sjukt kuligt!!! :D Men sen musik då, har inte direkt någon speciell musik smak utan lyssnar på typ allt, men just nu äre mest bandet Sleeping with sirens och Avril lavinge! Hhaha, o så bara ÄÄÄLLLSKARR jag allt som är sött, godis, chips, kakkkkkoor och sånt stuff! :D
 
Har hyfsade betyg i skolan, har bra betyd i sånt jag tycker är dyng tråkigt o typ sämsta betyget i de roliga ämnena! hehe, ska troligtvist gå naturvetenskap på gymnasiet men vet inte riktigt! Är en person med stor besluts ånges, kan aldrig betsämma något! 
 
Venne vad jag ska säga mer! UNDRAR NI NÅGOT, FRÅGA! :D
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
name= / /a