11. Din rädslor.

Haha, vart ska jag börja. Eller rädslor det här är kanske mer tvångslalalaal saker. Som jag måste göra allt i en specielle årdning innan jag ska sova.
Jag tycker det är jätte obehagligt att ha hår mot hår!
Älskar och kramas men tycker samtidigt det är jätte obehaglit.
INTE LÄNGRE men förut så sov jag med öronploppar. xD för jag var rädd för insekter i öronen. 
Hahah, sen har jag massa mer såna saker som här över, men jag har inga direkt rädslor. Som vist jag gillar inte spindlar, men är ju inte rädd för dom. 
En "rädsla" jag kanske har är att jag lixom ska bo på samma ställe hela livet och inte bli någon, alltså aldrig komma framåt! Men sen är jag också lite rädd för att jag kommer bli alone och inte få några nya friends när jag börjar gymnasiet! N har jag ju mina vänner lixom och TÄNKER HA KVAR DE!! :D Men asså tänk om jag inte lär känna någont, jag kommer ju flytta och va ny i en stad och massa sånt. :/
MItt hår såg riktigt mörkut på den här bildern. ser inte ut så på riktigt, :(
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
name= / /a