3. Tio saker ni inte vet om mig.

Oh, hjälp! Vad ska jag berätta? Haha, ni får inte tycka att jag är helt weard eller något efter att ha läst det här, eller tyck vad ni vill för jag är ganska :S . Jao då börjar vi då!
 
1. Jag kan verka riktigt smart men egentligen är jag världens trögaste, för höra ibland t.ex. "Linnea du är så smart, åh vad smart du är, kan du hjälpa mig?" o so one, men haha. Det roliga är att jag kan typ ingenting. Har inte så bra betyg. Eller jo har A (högsta) i No och Matte men det är för jag kan lära mig sakerna till ett prov, men sen glömmer jag bort det. SÅ Jag är riktigt trögsmart! Låter smart, ä trög! ;)
 
2. Är sämst på att visa känslor! Haha jorrå jag kan skratta o.sv. o spela o sånt. Men t.ex. om någon kompis är ledsen eller så. Då vill man ju finnas där o trösta o så men jag vet fan inte hur man gör. O enligt mina föräldrar ser jag jämt sur ut.Sen så en grej till! Jag kan inte gråta inför folk. Tycker det är allmänt pinsamt o bara jobbigt. Men om jag läser en bok eller ser på film och det händer något sorlig, stört gråter jag , ni vet så man nästan inte kan andas! xD
 
3. Är beroende av tv-serier. Om jag ser en serie jag gillar typ ett program så kan jag leta upp serien och se alla säsonger i sträck. Kan till och med gå upp tidigare innan skolan iblan bara för att se ett program. xD hehe lite besat kanske!
 
4. Har massa fobier/saker jag måste göra.
 
5.Taco lover! Som det står! Är en riktig taco lover!!! Skulle kunna leva på taco! Älskar tacopaj, tacopizza, tacotalrik,tacogratäng, tacorullar, vanligtaco kycklig taco osv.
 
6. Vill flytta när jag börjar gymnasiet. Vet vart jag vill gå nu BTW! 
 
7. Tror jag lever i en overklig värld. Okej, det där lät konstigt men, ibland om jag gör något så får kan en känsla av att det inte hänt på riktigt lixom och att man kommer vakna upp och inse att det som hände inte hänt. fattarn ni?
 
8. Tänker börja skriva dagbok, ifall jag får ett spännande liv eller blir känd, så mina barn eller framtida människor kan läsa om det! xD
 
9. Har ingen anning om vad jag ska skriva mer.
10. Jaopp, hejjjjs! :D
En gammal bild jag försökte redigera lite med :D
 
Kommentarer
Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

sööt :)
Hoppas du får en fortsatt finfin onsdagskväll!
Är det lika mycket snöstorm hos dig som här? :D

KRAMIS^^

[ Sen tänkte jag bara säga att om du svarar på min kommentar får du gärna göra det i min blogg, jag kan inte se svaren annanrs då det är något knasigt med min blogg. ]

2012-12-05 @ 18:03:51
URL: http://mooollys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
name= / /a