8. Din vänner.

O vet inte riktigt vad jag ska skriva. De ä helt underbara! Absoluta bästa vännerna ever! De finns alltid där, både när man vill "skratta" o "gråta". Hehe va töntig den meningen såg ut ^^ Nej, men dom går inte beskriva de med ord! Visa har jag känt väldigt länge o några lärde jag känna i början av sjuan. Rätt kul hur bra vänner man kan bli även om man inte känt varandra så länge! :D Jaja, här är två bilder en för typ 3 år sen och en från avslutningen i 8:an! :D
Och sen lite folk är inte med på bilderna t.ex. min"bästis" (till många år tillbax) är inte med på bilderna! :)
 
Har faktiskt inte frågat om jag får lägga upp de här (de vet inte om den här bloggen ;) ) men de är ute på facebook så borde få det! :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
name= / /a