An Awesome Rubrik

Haha, hade lite dålig fantasi så fick bli en lite skum rubrik. Men jao, den funkar ju! :)
Har haft en helt awesome dag idag, gjort en massa stuff! Först åkte jag och familjen ända till Linköping och shoppade lite. Fick med mig ett par termobyxor (som jag ska ha när vi ska till sälen), julklapp till bror och en sak till mamma o pappa julklapp!
Sen åkte vi fort like hell hem till farmor och farfar. Där hade vi det årliga julpysslet med släkt och lite folk. Åt massa godmat, julpyssla, gjorde (åt) marsipan godis och bara hade det gött! :D
                                             
Min marsipan bulle! haha, bara massa choklad, strössel och ihopmossad marsipan!
 
 
Kommentarer
Postat av: Svea

Helgens blogg är nu uppe på bloggen! Vill du vara med?
-Ju fler kommentarer du skickar iväg, destu större chans har du att vinna :)
http://maviedesvea.blogg.se/2012/december/lucka-nummer-16.html#comment

2012-12-16 @ 14:11:38
URL: http://maviedesvea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
name= / /a