Working on my over split!

Igår kväll var jag lite duktigt och drog ut och sprang. (Stolt över mig själv ^^ ). Men jao, men som vanligt så stretchade jag lite och är super glad nu! Har börjat att träna på min "over split". En vanlig split/spagat fast man har ett/båda benen högre. (tror jag iallafall, ehe).
Tänkte visa några bilder från när jag började stretcha! För det är så kuligt att se att man verkligen blir bättre om man tränar på saker. Man kan om man vill lixom!
Men iallafall, jag fick några stretch tips av en kompis och det är så kuligt. Hon sa att man skulle stretcha de ca
15 - 30 min varje dag och att det skulle ta ca 1 - 2 veckor att komma ner. Jag var jätte ovig innan jag började, men så började jag med deta och på bara 4 DAGAR KUNDE JAG GÅ NER I SPLIT! Jag tog också ett kort på varje framsteg så då såg man reslutat och blev grymt peppad! :D
 
När jag började.
Efter fyra dagar!
 
Nu! (Kanske inte ser så mycket på bilden, dålig kvalite!) :/
 

Venne vad det där mellanrummet vi knät är men så är mina ben även när jag står upp så kan inget göra! Om någon vet vad det ä för fel, eller om allas ben är så, säge till! :D
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
name= / /a