Grooveshark

Heej och hallå! Blev massa glad idag när jag loggar in för har fått ganska många kommentarer och de är massa gulliga o snälla! <3

Jao, iallafall. Idag har jag haft det niceeeeee. Och hittat en jätte bra sak som heter Grooveshark. Det är typ som spotify fast man inte behöver ladda ner det och så finns det massa låtar från mindre kända artister. O så slipper man reklam, eller jag har inte märkt att det finns någon riklam iallafall! Testat vet jah! HÄÄÄÄR är en länk. :))<3

Jag hittade Grooveshark när jag sökte efter en låt som jag inte hittade på spotify! Den heter Perfect two o är massa bra! :))<3

 

Inte min bild

Kommentarer
Postat av: ♥ Ida - Hon som föddes med LKG

Nu är vinnarna av Dagens Awesome uppe!

Ifall du vann, grattis! :)

Om du inte vann så kommer det troligtvis upp en ny chans imorgon :)

http://idahtt.blogg.se/2012/june/vinnarna-av-dagens-awesome.html

2012-06-10 @ 20:49:13
URL: http://idahtt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
name= / /a