Sommarn ä här! :))

Massa awesome dag! Sommarn är typ här o har njutit massa av det! Tog första doppet idag, fast det var ivåran pool. I sjön blir nog första badetpå skolavslutningen. Men idag har varit en riktig sommar dag. SOL, BAD O GRILLNING!

 

O imorgon ska jag konfirmera mig. Är lite nervös för ska stå och prata lite inför kanske typ 500 pers. Okej inte riktigt så många, men massa folk iallafall. Hoppas det går bra! :))<3

 

Hahah, jag har kläder på mig även om det kanske inte syns! :))

Kommentarer
Postat av: Anonym

2012-06-02 @ 12:50:15
Postat av: Anonym

2012-06-02 @ 12:50:16
Postat av: ellen

Snygga glasögon!

2012-06-02 @ 12:50:30
URL: http://ellencsordas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
name= / /a