13. Saker du inte gillar med dig själv.

Finns massor av saker jag inte gillar med mig men på samma gång så är jag heltnöjd med mig själv, mitt liv och min kropp. Helt enkelt jag har saker jag inte gillar med mig själv, men skiter fullständigt i de. Ingen är perfekt! Och alla säger att man ska va nöjd med sig själv,jag håller helt med. Men det är inte helt lätt lixom. Så jag nöjer mig med inte tycka om hela mig själv men trivas med mig själv ändå! :)
Men ja ja, nu till de saker som jag inte gillar helt med mig själv.
Att jag har så många jobbiga räddslor o sånt stuff.
Att jag har världens besluts ångest och kan aldrig bestämma någon!
Gillar inte mina lår, finnar och att jag gått upp massor i vikt.
Att jag är så kräsen i maten.
Och massa mer men det här är lite saker! 
 
 
 
Kommentarer
Postat av: Alexandra

jättefin blogg! Vad ska du göra på jullovet? :)

Svar: tack så jätte mycket !! inte så mycket faktiskt! du då? :D
linnea

2012-12-15 @ 10:04:35
URL: http://alexandrasblogg.se
Postat av: Alexandra

Jag ska väl vara med vänner och familj också :)

2012-12-16 @ 07:41:51
URL: http://alexandrasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
name= / /a