18. Ditt framtida bröllop.

Bröllop är inge såndär grej som jag måste eller riktigt vill göra här i livet. Vist om man älskar någon o den vill gifta sig, varför inte lixom? Men annars så tycker jag bröllop, nja spelar ingen större roll. Om man älskar någon gör man la det o behöver inte visa det med ett bröllop?
Men om jag skulle ha ett bröllop så, det skulle inte va ett vanligt : hej, gå in i kyrkan, vit klänning, dudududuu musik, alla gäster uppkläda o någe fest efter! Mitt bröllop skulle vara anorlunda!! Varför inte ha det i havet, i skidbacken, på en lastbil, eller någe sånt! Någe cool kanske rockig musik, en hell fest, INGE riskasning/typ painball istället? haha, gästerna skulle ha på sig va de vill! Det jag skulle vilja behålla är la den vita klänningen kanske! :)
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
name= / /a