Munken in the park!

Sov hos Marié från igår tills idag! Igår skjutsade mamma in mig o då såg vi han den där Tommy Nilsson (som sjuger öppna din dörr) lite random.
Sen på kvällen tittade Marié o jag på Harry Potter och dödsrelikerna del 1 och 2. Man kan verkligen inte se de för många gånger. Älskar Harry Potter! Men vi var också o nere o tittade lite på bandet graveyard! De va grymt bra. Sen så såg  jag Johan Palm (från idol) sittade upp i ett fönster. 
O dagen där på, alltså idag var vi nere igen på Munken in the park och tittade på bandet Soundtrack of our lives. De var massa bra o jag tycker sångaren ser ut som om han skulle va präst. (En riktig cooling) ;). Nae, men sen lite random ser jag Johan Palm komma knallande, det är ju trevlans så ett litet tag står han också o tittar, nästan brevid oss. Det var ju trevligt! :))<3
 
Random bild på mitt öga. Det är ju lite roligt :)). Nae, men tyckte den blev la fin för o va en webcam bild. hehe :))<3
kram
Kommentarer
Postat av: isabella

Gud vilket fint öga !

2012-11-16 @ 22:51:14
URL: http://isabelllann.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
name= / /a