Det är väl jävligt onödigt eller?

Ibland blir jag bara så sjukt trött på skolan! Men vem blir inte det? Men iallafall. Varför behöver man veta att man har en lite plupp i ögat som heter gulafläken, att det finns tropiskazoner, att det finns injektioner o konjuktioner i den svenska grammatiken eller när lär jag behöva veta vad 2*4*X*5*2X+7-4+67(X*5-7)+435= Massa bajs!. Det är väl bra onödigt eller, om man inte har tänkt o bli vetenskaps man/kvinna, men iallafall.

Så istället för att sitt o lära mig allt va nu ögats delar heter kunde jag ha läst Harry Potter o Dödsrelikerna, men nej då så lär det inte bli.

Jao, jao nu ska jag sluta klagga o börja plugga så jag blir klar någon gång o kan sätt mig och läsa. Hejs så länge :))<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
name= / /a