Kan det vara ett sämre slut?!

Sitter hår och håller på att avlider lite! Har ju läst de tre böckerna av hungerspelen (hungerspele, fatta eld och revolt). Älskade böckerna tyckte det var några av de bästa böcker jag har läsat, o så älskar jag första filmen med. Jag är helt fast i böckerna och sitter och läser hela tiden o så kommer jag till slutet. Fy fan det sämsta slut jag någonsin läst!!

Vist när jag var mindre brukade jag skriva dåliga/sorliga slut på mina berättelser och jag förstår om det är sorliga slut i verklighetsbaserade böcker, men "påhittade" böcker. Nej, dom ska tame fan ha lyckliga slut. Kanske inte direkt  "och så levde dom lyckliga i alla sina dagar" slut för det är för sagor men iallafall med lite lycka. För det var så att de två första böckerna och typ 2/3 av den sista boken satt man och bara tyckte var helt underbara, skrattade på visa ställen och kände bara ren glädje som man (jag) gör när jag läser visa böcker. Men nejdå, direkt när man vänder blad så ändras allt. De man inte vill ska dö dör och bara massa skit händer.

 

Det slutade med att jag satt i sängen klockan två på natten med boken i handen och storm grät! Med kväljningar i halsen och grät så det nästa inte gick att andas! Kände nästa för att bara kasta iväg boken o typ skrika rätt ut eller något! Nej, usch om de inte ändrar slutet av boken i tredje filmen så kommer jag antagligen skita i att se den eller skrämma vettet ur alla i biosalongen!

Hur kan man sluta en bok serie med att typ alla bra dör o de som inte gör det finns inte där för huvud personen o allt bara är totalt fucked up! Nae, om jag har tid o lust någon gång ska jag skriva ett eget slut på boken!

Hehe, vet att det kanske låter lite överdrivet men det är det ej. Jag är så när jag typ slår mig eller är massa ledsen eller någon annan anledning att gråta så gråter jag ej. Men om jag läser böcker eller ser filmer så kan jag bokstavligen gråta floder! :))<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
name= / /a