Snön faller ner o kvar står jag....

......då vet du att jag älskar!!!

Haha, har inget med inlägget o göra kom bara att tänka på den låten! Men kommer inte på vad den heter ! :(
Nån som vet vad den heter?!

Men jao, det jag skulle berätta! Det är världens snöoväder ute! Vist är jätteglad att det snöar! ÄLSKAR SNÖ, VILL HA EN SNÖIG JUL! :D o hoppas vi får det! Men fy fan säger jag bara att cykla till skolan i det här vädret! Jag och en kompis vi blev dy blötta, håret trasslade sig o allt smink rann av! Men ska inte klaga , lite får man tåla ! ;)

Haha ser ut som en död fisk på bilen!

Kommentarer
Postat av: Sofia

MYSIGT :D

2012-11-28 @ 09:30:30
URL: http://byfia.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
name= / /a