Genom din ögon!

Yes!!!! Läste nyss på twilightsweden att det ska göras film av Stephenie Meyers bok "Genom dina ögon". Har läst boken två gånger o tycker den ä massa bra! Ni borde läsa den om ni inte redan gjort det. De första sidorna fattade jah inge av, men resten av boken, I LOVE IT. Så längtar tills den kommer på bio. Men det kommer nog dröja ett tag. Hoppas den blir massa bra. Jag tycker de har hittat ganska bra skådisar iallafall som passa typ passa rollerna. Fast jag undrar över hur de ska visa att det ä stjälar i människorna för de syns ju inte. Hmm.... Om de firrar de på ett bra sätt, blir nog filmen supörrr! :))<3

Bilden är inte min

Kommentarer
Postat av: linn ;)

Ååå, älskar den boken! :D

2012-02-26 @ 10:52:57
URL: http://flamsiiiga.blogg.se/
Postat av: Valentina - mitt liv i Italien

Haha jo det är sant, hoppas på att kunna åka till stranden om typ 2-3 veckor, vore ju inte helt fel i mitten av mars :D

2012-02-26 @ 12:40:33
URL: http://valentinaitalia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
name= / /a