Shit också....

Men............... Missade att spela in MTV movie awards inatt!! Men får ta och sitta och se det på datorn! :)) Fast har läst att Twilight fick båda sina pris de var nominerade till. :)) Tycker lungt de förtjänade "Best kiss" som vanligt. ;) Men best movie vet jag inte, för vist jag ÄLSKAR verkligen twiligt serien både böckerna och filmerna. Men jag älskar också Harry Potter böckerna/filmerna och Hunger games filmer/böckerna! Så tycker de tre kunde delat första platsen! :))<3

 

 

Kommentarer
Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Natti natti :)

Sov så gott så hoppas jag att du får en bra tisdagsmorgon ;D

2012-06-04 @ 23:33:02
URL: http://mooollys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
name= / /a