Världens bästa start på lovet!

Skolavslutningen igår var massa bra! Supöör bien väder och så. Efter självaste "avslutningen" fick vi våra betyg, jag är super nöjd med mina. Fick typ det jag hade hoppats på! Efter det åkte vi hem till Alida och hade jättte kuligt. Vi var alla friends, tror vi var ca 15 pers. Men roligare ju fler man är! Vi spelade kubb, gjorde filmen, tog lite kort, grillade och bada. Men när vi skulle bada var vi bara några kvar. Det var faktiskt varmt i vattnet. Det var lite synd om Lina. Hon skulle gå i men blev i knuffad av Moltas o så hände det något så en sten fastnade i tån. Som tur var fick hon ut den efter 10 minuter och mycket gråt! Sen tittade vi på fotbollen o pratade massor! SUPER MYSIGT! :))<3
Kommentarer
Postat av: Elin

Häng med mig backstage i mitt senaste inlägg. (:

/ kram Elin

2012-06-17 @ 13:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
name= / /a