Konfirmations tiden är slut

Nu ä jag konfirmerad. Självaste konfirmationen gick faktiskt helt okej förut om att det var så vart i kyrkan att man svättades massor.

Samtidigt som att det är skönt att det är slut så är det ganska tråkigt att man inte kommer träffa allt underbart folk lika mycket.


Efter självaste konfirmationen kom den del av släkten som var o tittade hem till oss och så åt vi glass o hade det gött. Jag fick också massa fina presenter. Jag fick ett armband, en fotlänk, två halsband och pengar! :))<3

 

 

 

O just det! Idag är det morsdag också. Så har varit lite extra snäll mot mammi o så fick hon så hon kunde gå på massage. Jag och min bror plockade också liljekonvaljer till henne. Hon blev supöör glad! :))<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
name= / /a