Badhuset!

Idag efter skolan drog jag och Thezz till badhuset o simmade lite, simmade kanske 20 - 30 längder. Sen flött vi bara runt till vi var rusin! RUSINFINGRAR ÄR SÅ MYSIGT!!! :)
Men sen efter när vi skulle duscha o basta osv. kände jag på min töjning och tror jag har tappat en gummi grej som ska sitta bakom så töjningen inte glider ur.
Nej då, jag har inte tappat den utan den har åkt in och fastnat i (INUTI!) örat!!! Herre min skapare!!! Men gick bra fick bokstavligt talat slita ut töjningen och då kom det massa var och så. Sen fick jag försökr "gräva" ur gummi saken! Hahah, äckligt värre! Funderade då på och sluta töja, men what the hell. Det var ju inte så farligt så fortsätter iallafall! :D
 
Random bild på trött tjej med fin mössa! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
name= / /a