Breaking dawn part 2, en skam

Alla andra som var o tittade på den igår säger att den var jättebra. Själv tycker jag den var en stor besvikelse och en skam gentemot boken. Boken breaking dawn (så länge vi båda andas) är enligt mig sen bästa av alla böcker i serien. Men filmen jag såg igår var den sämsta av alla filmer!
Vist de hade följt boken någorlunda bra, men det som var dåligt var att de hade inte haft med alla viktiga men små detaljer som GÖR HELA BOKEN! Förstår inte hur det kunde bli så del 1 var ju jätte bra! O nu till del två har det varit samma regissör och "writer" Jaja, inget jag kan göra åt det. Får ta och gå vidare med livet. Den var ju trotts allt helt okej och om jag inte hade läst boken utan bara sätt filmen, hade jag nog gillat den väldigt mycket! :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
name= / /a